.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
11روستای آستانه‌ اشرفیه، نیازمند آبرسانی

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان تاکید کرد و گفت: ۱۱ روستای آستانه‌اشرفیه نیازمند آبرسانی است.

محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با تسنیم در رشت با اشاره به بودجه عمرانی کشور در سال‌های گذشته اظهار کرد: سال 90 بودجه عمرانی کشور 40 هزار میلیارد تومان بوده است.

وی بودجه عمرانی سال 91 کشور را 44 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: سال گذشته بودجه عمرانی کشور کمتر از 14 هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

قربانی با بیان اینکه 37 هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی سال 92 کشور در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: اختصاص 10 درصد بودجه عمرانی در تکمیل پروژه‌های نمیه‌تمام شهرستان‌ها تاثیرگذار است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان تاکید کرد و گفت: 11 روستای آستانه‌اشرفیه نیازمند آبرسانی است.

وی با اشاره به اینکه با اختصاص سه میلیارد تومان تمام روستاهای آستانه‌اشرفیه آبرسانی می‌شود، یادآور شد: آبرسانی در بحث حوادث حائز اهمیت است.

قربانی خواستار ساماندهی سردهنه سفیدرود شد و بیان کرد: اگر به وضعیت سردهنه سفیدرود رسیدگی نشود با بحران ملی مواجه می‌شویم و باید در بودجه لحاظ شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.